No descloguis els llavis si no estàs segur que el que diràs és més bell que el silenci

(proverbi àrab)

27 d’abr. 2009

Superherois sexuals

Els superherois sexuals en missió de salvament de dones insatisfetes no us agrada que us digui on heu de pitjar perquè se m’encengui el plaer.

Desconcertats o molestos quan us agafo la mà i us assenyalo el camí; la manera de fer treballar dits i llengua per arribar a la màxima productivitat, eficàcia i eficiència de l’empresa.

Vosaltres, que sou bondestres en les arts amatòries, tan assajades i practicades arreu, no podeu acceptar que se us corregeixi i esmeni la direcció i l’embranzida.

I habilitat no us falta, ho confirmo. Però jaieu amb mi com ho faríeu i heu fet amb tota la resta de dones, que si bé tenim el gènere en comú diferim en plaers i predileccions, com tot fill/a de veí.

Tanmateix jo tinc nom propi i vicis personals i transferibles, si saps desaprendre i sorprendre’t.

No tinc manual d’instruccions, com tu, però si en comptes de desplegar tot el ventall de tècniques i artesanies eròtiques, em veus i m’escoltes podràs saber com funciona el meu sexe. Si pares l’orella i em mires una mica més, aprendràs com funciona la resta del cos. Si en comptes d’aprovar vols excel·lir, amb interès i generositat, podràs saber com funciona la meva ànima.

Però llavors, clar, estaràs en perill; en perill que m’acabi enamorant de tu. I aquesta és una amenaça massa gran fins i tot pels superherois sexuals.


3 comentaris:

Quinesmalespuces ha dit...

Sisplau no t'enamoris de mi!

Mirant per la finestra ha dit...

Eiii! Ni ganes, amb aquestes males puces!!!

Què vols dir que tu ets una superheroïna sexual? Carai pubilla, si que ho tenies amagat!!!

Per cert, escriu algun cosa ja, avorrida!!!

Un petó

Quinesmalespuces ha dit...

em penso que definitivament abandono el bloc!!! Déu meu!! quina poca imaginació, quines poques ganes... no em castigueu no és pas culpa meva, és culpa de la meva generació!! Els vuitanta han fet molt mal, ho saps!