No descloguis els llavis si no estàs segur que el que diràs és més bell que el silenci

(proverbi àrab)

25 de març 2009

Butxaques buides


Sempre m’han encuriosit les persones que no necessiten res, que caminen pel món amb les butxaques buides.

Si revises ara la meva bossa hi trobaràs: un moneder, el mòbil, l’agenda, la llibreta, els tampons, un llibre sempre imprescindible, un estoig, maquillatge, el carregador del mòbil, l’ampolla d’aigua, el tabac, la crema de cacau, tiretes, caramels i moltes vegades pocs diners.

Si em preguntes què necessito no et contestaré que l’aire que respiro si no que et faré una llista de complements als quals m’he fet addicta: cervesa, fum, converses, roba, cafès, amics, idees, amor, tendresa, discussions, teràpies, bon sexe, nens, i un llarg etcètera.

Si et dic el que tinc: un sac amb un forat pel qual s’escolen les meves coses. Sóc jo, doncs, qui tinc les butxaques buides i una gran necessitat d’omplir-les.

Hauré de POSAR FIL A L’AGULLA per cosir aquest forat per on se m’escapa la calma. Llavors potser aniré fent via una mica més lleugera d’equipatge (o necessitats, barra, dependències)

1 comentari:

punt roig ha dit...

T'he trobat! :-P
Benvinguda al món blogger!
Ara m'hauràs de subornar si no vols que escampi als quatre vents aquesta adreça.
Huashuashuas! (riure de dolent de serie B)